Sunday, January 23, 2011

Next stop,love?

yesterday went jor tengok drama,
very niceeee ;)
*THUMBS UP* for them xD
telling lie doesn't sounds nice at all =X

CHINESE MODE ON RIGHT NOW *claps* :D
想谈恋爱的感觉又来了,
我好像不怎么喜欢这种感觉。。。
我的single mood 叻?=/
哎哟!烦啊!
女人的心果然很容易被动啊!
每一次都是和爱擦肩而过,
我理解错过了就是错过了,
时间是不会为了我而倒回的。。。
我看我还是专心读书好了啦![我会尽量]xD
一切随缘吧~[我知道有点老套啦 ><]

---ENGLISH MODE BACK;CHINESE MODE OFF.---
that's all for todaay ;)

random tortoise! xD

No comments:

Post a Comment